2017. április 26., szerda

KMCS5 készülődés és indiai Űrapácák

Üdv Kedves Olvasók!

Régóta nem jelentkeztem blogbejegyzéssel, annak ellenére, hogy minden igyekezetemmel azon voltam, hogy kiszakadjak végre kicsit a mókuskerékből… De örömmel láttam, hogy végre MAC bácsi (Boros Tomi) is rászánta magát az írásra, aminek témája éppenséggel engem is személyesen érint:
Remélem Kaba mester küld jobb minőségű közeli képeket, addig is egy kis ízelítő.    “

Szóval MAC bácsi, a válaszom: IGEN, tudok jobb minőségű képeket küldeni. Sőt, még annál többet is!



Következzenek tehát fő híreim a publikum számára...


KMCS5 – Hódmezővásárhely

Aki eddig nem követte Kelet- és Dél-Magyarország Warhammer 40000 terepasztalos társasjáték közösség híreit és eseményeit, május 13-án megrendezésre kerül a KMCS (Kelet-Magyarországi Csapatverseny) ötödik fordulója, melyet a hódmezővásárhelyi klub rendez a szegedi és szentesi kollégákkal karöltve. A nevezés és a listák leadása még nem zárult le, egészen májusig még leadhatók a jelentkezések, várunk mindenkit Keletről, Délről, Északról és Nyugatról (vagy akár a határainkról túlról is). Az eddigi jelentkezők és seregek listája (és sok más hasznos infó) itt megtalálható:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/13MP06rNDWh85XvtBZVzY-i2FXfRLhzHcNnF28nkzPQc/edit#gid=0

Sajnálatos módon két debreceni kollégám visszalépett, így ismét a miskolci brigáddal szeretném megközelíteni a leszállási zónát.

Gyakorlómeccs - Avagy vadász, vadász...













Valamilyen számomra is érthetetlen és rejtett belső késztetés miatt vásárolt Cult Mechanicus seregemet határidőre össze tudtam rakni. Április 23-án egy debreceni klubnapon Pogival, Utaóval és Schwarz kollégával tartottunk egy főpróbát. Pogi Deathwatch-csal közelítette meg a frontot, míg a többiek egy rendkívül ritka Mechanicus találkozó közepén találták magukat. Egy full skitarii (Utao), egy full Cult Mechanicus (Kaba) és egy kevert Mechanicus (Schwarz úr) csapat tarthatott egy „barátságosnak” nevezhető csapatjátékot.

Nos, a szabálygyakorlás megvolt, de sikerült megint alul múlnom magam. Ahogy az indiai videóban is meséltem a Slaanesh-sereggel, most is 3 heti gondos rákészülés, festés, alapozás, kártyakészítgetés után sikerült a csapatomat az ellenséges csapatnak összesen KETTŐ (!) kör alatt letakarítania a pályáról. És hogy történhetett ez?

A válasz:
Fogj kettő, lövésre kihegyezett Mechanicus sereget. Végy egy deep strike-ra alapozó szövetségest, aki a második körben érkezik be repülővel, és tegyél az asztalra egy szintén lövésre (és nem túlélésre) specializált robotsereget. Konkrétan mire Pogi beérkezett a pályára, nem volt szövetségese… A másik csapatnak adtam a kezdést, kíváncsi voltam a legrosszabb esetre, és az eredmény felülmúlta legnegatívabb álmaimat is. Szénné lőtték a kataphron breacher osztagaimat, lecsúzlizták a Kastelan robotokat (akik a meccs hősei voltak 3 visszapattintott plazma lövéssel), végül a Dominus megelégelvén a pusztulást, egyszerűen hazaballagott egy rontott morál után…

A képek már csak azt a keserves birkózást mutatják, ahol Pogi próbál egy objektívát összeszedni a meglévő 1 pontos First Blood mellé…


Tapasztalat:

Ha két lövős Skitarii ellen megyek (Schwarz Józsi és Csípős Ádám), egy deep strike-kal érkező szövetségessel, és az ellenfél kezd, akkor automatikusan nyernek. Remélhetőleg nem lesz ilyen pechem, de ha igen, inkább bepakolok mindent a fedezékek mögé.


Apácák az űrből - és Ázsiából


Ahogyan a bevezető szövegben is említettem, MAC-tól kaptam egy nagyszerűen konvertált, műanyag Sista-különönítményt. Eredetileg Rozsii kolléga egyik hirtelen hozott agymenése volt a megrendelés, de mint oly sokszor, nyíregyi haverom bohókás pillanatnyi érdeklődésre a bumszli ogrinokra és a rambót játszó katicsán harcosokra terelődött. Én viszont örömmel vettem át  a helyét a megrendelői státuszban, és alkatrészekkel és némi anyagi ösztönzéssel megtámogatva segítettem a mester munkáját.
Az eredmény pedig több, mint kielégítő volt. Még egyszer szeretnék elnézést kérni, amiért az első reakciómmal nem tudtam az áll-leejtős elégedettségemet kifejezni, de a projekt befejezése egy olyan munka periódusomra esett, amikor nagyon el voltam havazva. Szerencsére ezzel már tudtam szakítani, így szeretném még egyszer kifejezni a hálámat és magas szintű elismerésemet a munkája iránt!

Íme pár kép róluk:









Mielőtt jönnének az írásbeli és szóbeli kommentek arra vonatkozóan, miért nem fejeztem még be az arcbőrét a leányzónak, a válaszom az, hogy már befejeztem. Hogy is van ez, Adepta Sororitas csatanővér fekete hajjal és csokibarna bőrrel? Mostmivanmá? Hülye vagy Kaba?

A válaszom pedig: kicsit J
Régóta szemezgettem az Adepta Sororitas fluffjával, és engem rettentően zavart, hogy az összes női ábrázolás hófehér bőrű és tejfehérszőke leányokat ábrázolt, „fleur de lis„virágtetoválással a pofijukon. Amit mondhatunk ikonikusnak a 40K világában, de szerintem már rohadt unalmas. Legutóbbi üzleti kirándulásom alkalmával azonban megszállt az ihlet, mikor megláttam Indiában a katolikus templomot (igen, ott is van kereszténység, a lakosság 2%-a). És akkor agyaltam rajta, hogyha a csatanővéreket mindenféle bolygóról szedik össze, és a Birodalom részesíti őket szigorú képzésben, akkor miért ne lehetne egy olyan miniseregem (1HQ + 2 Troop), akiket a fluff szerint egy Indiához hasonló népességű bolygóról toborzott az Impérium? Természetesen minden felszerelésük követné a fluffot, a Szent Rózsa Rendéhez hasonlóan fehér páncél, de vörös köpenyekkel, és nem lenne semmi más vonatkoztatás (színes virágok, punjabi dresszek vagy sokkezű istenes, a Birodalom számára téves, eretnek szekták), egyszerűen csak a rasszuk lenne kicsit megváltoztatva. Én azóta is lubickolok az ötletben, és már ki is találtam a két osztagvezető nevét:
- Katrina Kaif, a Zindagi Na Milegi Dobara, életem elsőnek látott hindi sikerfimjének főhősnője (lásd: Wikipédia)
- Ezil Madhi, az Irudhi Suttru tamil boxos filmben a harcos hősnő, aki lepofozta a gonosz (?) orosz ellenfelét a női ökölvívó bajnokságon, állítólag igaz történet alapján (szintén Wikipédia)




A KMCS5 után majd szeretném őket szépen kifesteni, igazi megkönnyebbülés lesz őket pingálni a sok kiborg kávéfőző után…
Saint Celestine-nek viszont nem adok új nevet. Az osztag többi részének pedig akár 4-5 kattintással le tudom generálni, ha kell:
http://www.fantasynamegenerators.com/hindi-names.php#.WQCoHfnyipo

Tovább is van, mondjam még?


Ja, és még el vagyok maradva több mindennel is, amiket igyekszek pótolni:
- Csontgrád ostrom befejező epizódja képekkel
- „Miért nem érdekel engem a Shadow of War, a Mordheim és a többi skirmish?” kifejtés
- Podcast Serrath-tal

Hamarosan jelentkezek!

Üdv:
Kaba


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése